Wczytuję dane...

Swarovski

Filtruj:129 wyników w Swarovski
Sortuj:
Wyprzedaż
bransoletka Swarovski Holow

bransoletka Swarovski Holow

451,50 PLN
645,00 PLN
* cena katalogowa Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni: 645.00 PLN
Wyprzedaż
bransoletka Swarovski Holow

bransoletka Swarovski Holow

451,50 PLN
645,00 PLN
* cena katalogowa Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni: 645.00 PLN
Wyprzedaż
bransoletka Swarovski Letra

bransoletka Swarovski Letra

206,50 PLN
295,00 PLN
* cena katalogowa Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni: 295.00 PLN
Wyprzedaż
bransoletka Swarovski Naeli

bransoletka Swarovski Naeli

279,30 PLN
399,00 PLN
* cena katalogowa Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni: 399.00 PLN

    Sprawdź nasze bestsellery

    Produkty najchętniej kupowane

    Sprawdź nasze promocje

    Najlepsze oferty dla Ciebie

    Sprawdź nasze nowości

    Produkty z najnowszej dostawy

    Swarovski

    Historię firmy Swarovski zapoczątkował Daniel Swarovski którego ojciec był czeskim szlifierzem. W 1892 r. Daniel wymyślił rewolucyjną maszynę, która umożliwiała szlifowanie kamieni z większą precyzją niż wcześniej. W 1895 chcąc utrzymać swój wynalazek w tajemnicy przeniósł się do Austrii gdzie w miejscowości Wattens w Tyroly założył swoją firmę.

    Firma Swarovski zawsze była firmą rodzinną. W 100% należy do rodziny i obecnie jest zarządzana już przez piąte pokolenie.  Kiedy firma stawała się coraz bardziej globalna, koncepcja marki została zmieniona. W 1989 r. nowym symbolem marki został łabędź. Reprezentuje on główne cechy firmy Swarovski: Piękno, Gracja, Czystość, Wytrzymałość, Elegancja.

    Żaden inny kryształ na świecie nie ma takiego blasku i zakresu barw jak kryształ Swarovskiego. Zawdzięcza to specyficznej formule produkcji, ulepszanej od dziesiątek lat i pilnie strzeżonej prze rodzinę.

    Ogromną różnorodność wspaniałych kryształów w wielu kolorach i wykończeniach można znaleźć w zegarkach tej marki oraz w niepowtarzalnej biżuterii. Elementy sprzedawane są też znanym projektantom i markom, którzy używają ich do dodania blasku swoim projektom.

    Firma jest wierna swojej misji: „Dodajemy blasku codziennemu życiu naszych klientów”