Swarovski
bransoletka Swarovski Ginger
bransoletka Swarovski Ginger
bransoletka Swarovski Ginger
bransoletka Swarovski Holow
bransoletka Swarovski Holow
bransoletka Swarovski Holow
bransoletka Swarovski Holow
bransoletka Swarovski Hook Jet
bransoletka Swarovski Infinity
bransoletka Swarovski Infinity
bransoletka Swarovski Infinity Heart
bransoletka Swarovski Infinity Heart
bransoletka Swarovski Letra
bransoletka Swarovski Letra
bransoletka Swarovski Mickey
bransoletka Swarovski Naeli
bransoletka Swarovski Only
bransoletka Swarovski Remix Collection
bransoletka Swarovski Remix Collection
bransoletka Swarovski Remix Collection
bransoletka Swarovski Remix Collection
bransoletka Swarovski Remix Collection
bransoletka Swarovski Remix Collection
Sprawdź nasze bestsellery
Produkty najchętniej kupowane
Sprawdź nasze promocje
Najlepsze oferty dla Ciebie
Sprawdź nasze nowości
Produkty z najnowszej dostawy
naszyjnik Swarovski Lifelong Y
kolczyki Swarovski Bella V
kolczyki Swarovski Attract Stud
kolczyki Swarovski Tennis Stud
naszyjnik Swarovski Attract
Swarovski
Historię firmy Swarovski zapoczątkował Daniel Swarovski którego ojciec był czeskim szlifierzem. W 1892 r. Daniel wymyślił rewolucyjną maszynę, która umożliwiała szlifowanie kamieni z większą precyzją niż wcześniej. W 1895 chcąc utrzymać swój wynalazek w tajemnicy przeniósł się do Austrii gdzie w miejscowości Wattens w Tyroly założył swoją firmę.
•
Firma Swarovski zawsze była firmą rodzinną. W 100% należy do rodziny i obecnie jest zarządzana już przez piąte pokolenie. Kiedy firma stawała się coraz bardziej globalna, koncepcja marki została zmieniona. W 1989 r. nowym symbolem marki został łabędź. Reprezentuje on główne cechy firmy Swarovski: Piękno, Gracja, Czystość, Wytrzymałość, Elegancja.
•
Żaden inny kryształ na świecie nie ma takiego blasku i zakresu barw jak kryształ Swarovskiego. Zawdzięcza to specyficznej formule produkcji, ulepszanej od dziesiątek lat i pilnie strzeżonej prze rodzinę.
•
Ogromną różnorodność wspaniałych kryształów w wielu kolorach i wykończeniach można znaleźć w zegarkach tej marki oraz w niepowtarzalnej biżuterii. Elementy sprzedawane są też znanym projektantom i markom, którzy używają ich do dodania blasku swoim projektom.
•
Firma jest wierna swojej misji: „Dodajemy blasku codziennemu życiu naszych klientów”