Swarovski
kolczyki Swarovski kreole Exist
kolczyki Swarovski Lifelong Hoop
kolczyki Swarovski Luna
kolczyki Swarovski Millenia
kolczyki Swarovski Millenia
kolczyki Swarovski Solitaire
kolczyki Swarovski Stilla
kolczyki Swarovski Stilla
kolczyki Swarovski Stilla
kolczyki Swarovski Stone Hoop
kolczyki Swarovski Stud Pave
naszyjnik Swarovski Attract
naszyjnik Swarovski Bella V
naszyjnik Swarovski Constella
naszyjnik Swarovski Constella
naszyjnik Swarovski Dextera
naszyjnik Swarovski Dextera
naszyjnik Swarovski Exist
naszyjnik Swarovski Further
naszyjnik Swarovski Further
naszyjnik Swarovski GLOWING
naszyjnik Swarovski Hollow
naszyjnik Swarovski Hollow
Sprawdź nasze bestsellery
Produkty najchętniej kupowane
Sprawdź nasze promocje
Najlepsze oferty dla Ciebie
Sprawdź nasze nowości
Produkty z najnowszej dostawy
bransoletka Swarovski Meteora
bransoletka Swarovski Matrix
bransoletka Swarovski Infinity Heart
naszyjnik Swarovski Attract
Swarovski
Historię firmy Swarovski zapoczątkował Daniel Swarovski którego ojciec był czeskim szlifierzem. W 1892 r. Daniel wymyślił rewolucyjną maszynę, która umożliwiała szlifowanie kamieni z większą precyzją niż wcześniej. W 1895 chcąc utrzymać swój wynalazek w tajemnicy przeniósł się do Austrii gdzie w miejscowości Wattens w Tyroly założył swoją firmę.
•
Firma Swarovski zawsze była firmą rodzinną. W 100% należy do rodziny i obecnie jest zarządzana już przez piąte pokolenie. Kiedy firma stawała się coraz bardziej globalna, koncepcja marki została zmieniona. W 1989 r. nowym symbolem marki został łabędź. Reprezentuje on główne cechy firmy Swarovski: Piękno, Gracja, Czystość, Wytrzymałość, Elegancja.
•
Żaden inny kryształ na świecie nie ma takiego blasku i zakresu barw jak kryształ Swarovskiego. Zawdzięcza to specyficznej formule produkcji, ulepszanej od dziesiątek lat i pilnie strzeżonej prze rodzinę.
•
Ogromną różnorodność wspaniałych kryształów w wielu kolorach i wykończeniach można znaleźć w zegarkach tej marki oraz w niepowtarzalnej biżuterii. Elementy sprzedawane są też znanym projektantom i markom, którzy używają ich do dodania blasku swoim projektom.
•
Firma jest wierna swojej misji: „Dodajemy blasku codziennemu życiu naszych klientów”