Swarovski
kolczyki Swarovski Bella V
kolczyki Swarovski Bella V
kolczyki Swarovski Constella
kolczyki Swarovski Constella
kolczyki Swarovski Constella
kolczyki Swarovski Constella
kolczyki Swarovski Constella
kolczyki Swarovski Constella
kolczyki Swarovski Constella
kolczyki Swarovski Constella
kolczyki Swarovski Creativity
kolczyki Swarovski Creativity Circle
kolczyki Swarovski Creole Matrix
kolczyki Swarovski Creole Matrix
kolczyki Swarovski Dextera
kolczyki Swarovski Dextera
kolczyki Swarovski Dextera
kolczyki Swarovski Dextera
kolczyki Swarovski Dextera
kolczyki Swarovski Dextera
kolczyki Swarovski Dextera
kolczyki Swarovski Generation
kolczyki Swarovski Generation
Sprawdź nasze bestsellery
Produkty najchętniej kupowane
Sprawdź nasze promocje
Najlepsze oferty dla Ciebie
Sprawdź nasze nowości
Produkty z najnowszej dostawy
bransoletka Swarovski Subtle Double
długopis Swarovski Crystalline
długopis Swarovski Crystalline Nova
naszyjnik Swarovski Attract
naszyjnik Swarovski Attract
Swarovski
Historię firmy Swarovski zapoczątkował Daniel Swarovski którego ojciec był czeskim szlifierzem. W 1892 r. Daniel wymyślił rewolucyjną maszynę, która umożliwiała szlifowanie kamieni z większą precyzją niż wcześniej. W 1895 chcąc utrzymać swój wynalazek w tajemnicy przeniósł się do Austrii gdzie w miejscowości Wattens w Tyroly założył swoją firmę.
•
Firma Swarovski zawsze była firmą rodzinną. W 100% należy do rodziny i obecnie jest zarządzana już przez piąte pokolenie. Kiedy firma stawała się coraz bardziej globalna, koncepcja marki została zmieniona. W 1989 r. nowym symbolem marki został łabędź. Reprezentuje on główne cechy firmy Swarovski: Piękno, Gracja, Czystość, Wytrzymałość, Elegancja.
•
Żaden inny kryształ na świecie nie ma takiego blasku i zakresu barw jak kryształ Swarovskiego. Zawdzięcza to specyficznej formule produkcji, ulepszanej od dziesiątek lat i pilnie strzeżonej prze rodzinę.
•
Ogromną różnorodność wspaniałych kryształów w wielu kolorach i wykończeniach można znaleźć w zegarkach tej marki oraz w niepowtarzalnej biżuterii. Elementy sprzedawane są też znanym projektantom i markom, którzy używają ich do dodania blasku swoim projektom.
•
Firma jest wierna swojej misji: „Dodajemy blasku codziennemu życiu naszych klientów”