Wczytuję dane...
Serwis zegarków

PUNKT PRZYJĘĆ - SERWIS FABRYCZNY FOSSIL GROUP

http://www.onezero.pl/serwis-zegarkow

Skończyła Ci się gwarancja? Uszkodziłeś zegarek? Chcesz wymienić szkiełko lub pasek? 

Nic bardziej prostego, jako autoryzowany Partner Fossil Group, producenta takich marek zegarków jak: 

Adidas, Burberry, Diesel, DKNY, Emporio Armani, Fossil, Fossil Q, Karl Lagerfeld, Marc Jacobs, Michael Kors, Skagen, mamy dostęp do Centralnego Serwisu producenta. 

Za pośrednictwem naszego Sklepie OneZero.pl możesz złożyć zamówienie na paski i bransolety, na części zamienne oraz zlecić naprawę pogwarancyjną lub naprawę spowodowaną uszkodzeniem mechanicznym.

http://www.onezero.pl/serwis-zegarkow

http://www.onezero.pl/serwis-zegarkow

ZAKRES USŁUG SERWISOWYCH

  • zamówienie pasków i bransolet
  • zamówienie części zamiennych do zegarków
  • naprawy pogwarancyjne
  • naprawa uszkodzeń mechanicznych
  • wymiana baterii

http://www.onezero.pl/serwis-zegarkow

JAK ZAMÓWIĆ PASEK, BRANSOLETĘ LUB CZĘŚCI

  1. Wybierz na naszej stronie www.onezero.pl w kategorii Serwis właściwą część, lub pasek/bransoletę;
  2. W uwagach do zamówienia podaj model zegarka np. DZ4040;
  3. Zapłać za zamówienie zgodnie z wybraną formą dostawy i płatności;
  4. Odbierz przesyłkę.

http://www.onezero.pl/serwis-zegarkow

JAK ZLECIĆ NAPRAWĘ

  1. Wypełnij formularz serwisowy który możesz pobrać z naszej strony.
  2. Spakuj zegarek, wypełniony formularz serwisowy. 
  3. Przesyłkę wyślij na nasz adres: ONE ZERO - Galeria Amber, ul. Górnośląska 82, 62-800 Kalisz 
  4. Poczekaj kilka dni na wycenę serwisową
  5. Zaakceptuj wycenę, zapłać przelewem wskazaną w wycenie cenę usługi wraz z kosztami dostawy.
  6. Po naprawie, sprawny zegarek odeślemy na Twój adres.

http://www.onezero.pl/serwis-zegarkow

INFORMACJE

1. Części do zegarków, możesz zamówić, bezpośrednio na naszej stronie OneZero.pl w kategorii Serwis.

2. Zamówienia na części realizowane będą tylko i wyłącznie po ich całkowitej zapłacie przez Klienta. 

3. Sposób opakowania i przewozu przesyłanych do naprawy zegarków powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

4. W przypadku nie zaakceptowania wyceny odpłatnej naprawy, Klient ponosi koszt przesłania zegarka do Serwisu oraz odesłania go do Klienta. 

5. Naprawy realizowane są wyłącznie w oficjalnym serwisie Fossil Group, a użyte do naprawy części są zawsze nowe i oryginalne. 

6. Wymienione części podlegają utylizacji, chyba że Klient zażąda ich zwrotu.

7. Zamówienia towarów z kategorii Serwis, traktowane są jako zamówienia specjalne i zakupione z tego tytułu towary nie podlegają zwrotowi.

http://www.onezero.pl/serwis-zegarkow

PLIKI DO POBRANIA

*pola obowiązkowe