PUNKT PRZYJĘĆ - SERWIS FABRYCZNY FOSSIL GROUP
http://www.onezero.pl/serwis-zegarkow
Skończyła Ci się gwarancja? Uszkodziłeś zegarek? Chcesz wymienić szkiełko lub pasek?
Nic bardziej prostego, jako autoryzowany Partner Fossil Group, producenta takich marek zegarków jak:
Adidas, Burberry, Diesel, DKNY, Emporio Armani, Fossil, Fossil Q, Karl Lagerfeld, Marc Jacobs, Michael Kors, Skagen, mamy dostęp do Centralnego Serwisu producenta.
Za pośrednictwem naszego Sklepie OneZero.pl możesz złożyć zamówienie na paski i bransolety, na części zamienne oraz zlecić naprawę pogwarancyjną lub naprawę spowodowaną uszkodzeniem mechanicznym.
http://www.onezero.pl/serwis-zegarkow
http://www.onezero.pl/serwis-zegarkow
ZAKRES USŁUG SERWISOWYCH
- zamówienie pasków i bransolet
- zamówienie części zamiennych do zegarków
- naprawy pogwarancyjne
- naprawa uszkodzeń mechanicznych
- wymiana baterii
http://www.onezero.pl/serwis-zegarkow
JAK ZAMÓWIĆ PASEK, BRANSOLETĘ LUB CZĘŚCI
- Wybierz na naszej stronie www.onezero.pl w kategorii Serwis właściwą część, lub pasek/bransoletę;
- W uwagach do zamówienia podaj model zegarka np. DZ4040;
- Zapłać za zamówienie zgodnie z wybraną formą dostawy i płatności;
- Odbierz przesyłkę.
http://www.onezero.pl/serwis-zegarkow
JAK ZLECIĆ NAPRAWĘ
- Wypełnij formularz serwisowy który możesz pobrać z naszej strony.
- Spakuj zegarek, wypełniony formularz serwisowy.
- Przesyłkę wyślij na nasz adres: ONE ZERO - Galeria Amber, ul. Górnośląska 82, 62-800 Kalisz
- Poczekaj kilka dni na wycenę serwisową
- Zaakceptuj wycenę, zapłać przelewem wskazaną w wycenie cenę usługi wraz z kosztami dostawy.
- Po naprawie, sprawny zegarek odeślemy na Twój adres.
http://www.onezero.pl/serwis-zegarkow
INFORMACJE
1. Części do zegarków, możesz zamówić, bezpośrednio na naszej stronie OneZero.pl w kategorii Serwis.
2. Zamówienia na części realizowane będą tylko i wyłącznie po ich całkowitej zapłacie przez Klienta.
3. Sposób opakowania i przewozu przesyłanych do naprawy zegarków powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
4. W przypadku nie zaakceptowania wyceny odpłatnej naprawy, Klient ponosi koszt przesłania zegarka do Serwisu oraz odesłania go do Klienta.
5. Naprawy realizowane są wyłącznie w oficjalnym serwisie Fossil Group, a użyte do naprawy części są zawsze nowe i oryginalne.
6. Wymienione części podlegają utylizacji, chyba że Klient zażąda ich zwrotu.
7. Zamówienia towarów z kategorii Serwis, traktowane są jako zamówienia specjalne i zakupione z tego tytułu towary nie podlegają zwrotowi.
http://www.onezero.pl/serwis-zegarkow
PLIKI DO POBRANIA