Wczytuję dane...
Wymiana i zwroty

WYMIANA 

http://onezero.pl/wymiana-i-zwroty

NIE TRAFIŁEŚ Z KOLOREM LUB ROZMIAREM?

W Sklepie OneZero.pl możesz wymienić towar w ciągu 100 dni od jego zakupu. Aby tego dokonać, postępuj wg. poniższej instrukcji:

http://onezero.pl/wymiana-i-zwroty

1. Złóż nowe zamówienie. W uwagach wpisz słowo „WYMIANA” Nie opłacaj zamówienia, w przypadku koniecznej dopłaty skontaktujemy się z Tobą po otrzymaniu od Ciebie przesyłki.

2. Wypełnij formularz wymiany/zwrotu towaru w formie elektronicznej, za pomocą modułu RMA dostępnego po zalogowaniu  do Twojego konta w Sklepie, za pomocą elektronicznego zgłoszenia dostępnego po kliknięciu w poniższy przycisk „Wypełnij formularz” lub dołączony do Twoich zakupów. Możesz go także pobrać z z naszej strony.

3. Spakuj zwracany towar, wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu

4. Przesyłkę wyślij na nasz adres: ONE ZERO - Galeria Amber, ul. Górnośląska 82, 62-800 Kalisz 

http://onezero.pl/wymiana-i-zwroty

1. W sklepie OneZero.pl wymiana towaru polega na zwrocie wybranych artykułów i złożeniu kolejnego zamówienia. 

2. Zamówiony na wymianę towar wyślemy następnego dnia roboczego po otrzymaniu wymienianego towaru, a w przypadku konieczności dopłaty, po jej otrzymaniu.

3. Wysyłka wymienionego towaru do Klienta, realizowana jest na koszt Sklepu. 

4. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. 

5. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. 

6. Koszt odesłania towaru do Sklepu ponosi Kupujący. 

http://onezero.pl/wymiana-i-zwroty

ZWROT 

http://onezero.pl/wymiana-i-zwroty

NIE JESTEŚ ZADOWOLONY Z DOKONANEGO ZAKUPU?

W Sklepie OneZero.pl masz aż 100 dni na jego zwrot!. Dokonaj zwrotu towaru zgodnie z poniższą instrukcją:

http://onezero.pl/wymiana-i-zwroty

1. Wypełnij formularz wymiany/zwrotu towaru w formie elektronicznej, za pomocą modułu RMA dostępnego po zalogowaniu  do Twojego konta w Sklepie, za pomocą elektronicznego zgłoszenia dostępnego po kliknięciu w poniższy przycisk „Wypełnij formularz” lub dołączony do Twoich zakupów. Możesz go także pobrać z z naszej strony.

2. Spakuj zwracany towar, wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu. 

3. Przesyłkę wyślij na nasz adres: ONE ZERO - Galeria Amber, ul. Górnośląska 82, 62-800 Kalisz 

http://onezero.pl/wymiana-i-zwroty

1. Klient (konsument) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie OneZero.pl produktów w ciągu 100 dni od ich otrzymania na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) 

2. Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT. 

http://onezero.pl/wymiana-i-zwroty

Wypełnij formularz zwrotu / wymiany

http://onezero.pl/wymiana-i-zwroty

WAŻNE INFORMACJE: 

http://onezero.pl/wymiana-i-zwroty

1. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. 

2. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

3. Prosimy o odesłanie towaru w stanie nie pogorszonym, bez śladów użytkowania, wraz z dostarczonym pudełkiem firmowym i ze wszystkimi dokumentami i dowodem zakupu. 

4. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący. 

5. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności Przelewy24.pl na numer konta z jakiego dokonano wpłaty. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu. 

6. Zwrotu pieniędzy dokonujemy jak najszybciej, nie później niż w przeciągu 5-ciu dni od otrzymania przez nas przesyłki.

7. Zwrotom i wymianom nie podlegają zakupione: części zamienne, paski oraz bransolety, które są towarami sprzedawanymi na indywidualne zamówienie Klienta.

8. Zwrotom i wymianom nie podlegają karty podarunkowe, które traktowane są jako środki płatnicze, służące do późniejszego zakupu towaru handlowego. 

http://onezero.pl/wymiana-i-zwroty

DO POBRANIA:

*pola obowiązkowe