Sprzedaż ratalna

Kredyty na raty - zakupy na raty przez Internet – Online / Zakupy na raty / Santander Consumer Bank S.A.

RATY SANTANDER CONSUMER BANK S.A. - 3 x 0%

http://onezero.pl/sprzedaz-ratalna

Chcesz cieszyć się nowym zegarkiem na nadgarstku, lecz nie dysponujesz gotówką? Korzystając z opcji płatności eRaty, nie musisz się tym przejmować. Nie poniesiesz z tego tytułu żadnych kosztów!

http://www.onezero.pl/sprzedaz-ratalna

  • 0 zł prowizji
  • 0 zł odsetek
  • 0 zł wpłaty własnej 

Raty Santander - jak kupować?

JAK TO DZIAŁA? 

http://onezero.pl/sprzedaz-ratalna
Wybierz towar i złóż wniose
Zwyczajnie dodaj produkty do koszyka, a jako formę płatności wybierz eRATY Santander Consumer Banku. Zostanie uruchomiony e-wniosek o kredyt z symulatorem rat. 
http://onezero.pl/sprzedaz-ratalna
Oblicz wysokość raty 
W symulatorze rat wybierz najkorzystniejszy dla Ciebie okres kredytowania i ewentualną wpłatę własną*. Jeśli akceptujesz przedstawione Ci warunki finansowe kredytu, wypełnij formularz e-wniosku. 

*Dokonanie deklarowanej wpłaty własnej następuje poprzez przelew na rachunek bankowy sklepu OneZero.pl. 

http://onezero.pl/sprzedaz-ratalna

Czekaj na kontakt konsultanta. 

Na podany w czasie zakupu adres e-mail otrzymasz potwierdzenie przyjęcia przez ONEZERO.pl Twojego zamówienia. Następnie zadzwoni do Ciebie konsultant Santander Consumer Banku i poprosi Cię o podanie dodatkowych danych – przygotuj dowód osobisty

Podczas rozmowy telefonicznej konsultant przekaże Ci wstępną decyzję kredytową oraz informację o niezbędnych do otrzymania kredytu dokumentach. 

http://onezero.pl/sprzedaz-ratalna

Podpisz umowę kredytu 

W przypadku pozytywnej decyzji kredytowej, w zależności od wybranego przez Ciebie sposobu zawarcia umowy, Bank: 

  • gdy wybrałeś PRZELEW: udostępni Ci niezwłocznie do pobrania kompletną dokumentację kredytową w formie elektronicznej (plików PDF). Następnie, w celu weryfikacji tożsamości oraz przyjęcia Twojego oświadczenia woli o zawarciu umowy, realizujesz na rachunek Banku przelew na kwotę 1zł.
  • gdy wybrałeś KURIERA: wyśle do Ciebie dwa egzemplarze umowy kredytu wraz z formularzem informacyjnym (w ciągu 24 godzin lub następnego dnia roboczego). Przed wydaniem przesyłki kurier poprosi Cię o okazanie dowodu osobistego oraz drugiego dokumentu (np. prawa jazdy, legitymacji ubezpieczeniowej lub emeryta/rencisty). Z otrzymaną dokumentacją postępuj zgodnie ze wskazaniami opisanymi w załączonym do niej liście – podpisz umowę, dołącz wymagane dokumenty, włóż do koperty, zaklej i przekaż kurierowi. Zapoznaj się z ważnymi dokumentami. 

http://onezero.pl/sprzedaz-ratalna

Dostawa towaru 

Po otrzymaniu przez Santander Consumer Bank zaakceptowanej (Przelew) / podpisanej (Kurier) umowy o kredyt i pozytywnej weryfikacji dokumentów, sklep OneZero.pl otrzymuje powiadomienie o możliwości realizacji zamówienia. Niezwłocznie nadajemy przygotowaną w międzyczasie przesyłkę. 

http://onezero.pl/sprzedaz-ratalna

Masz pytania – zadzwoń. Doradca Santander Consumer Bank udzieli Ci informacji pod numerem telefonu 801 80 18 55 lub 71 773 28 47. 

http://onezero.pl/sprzedaz-ratalna

FAQ 

1. Dlaczego moje zamówienie ratalne nie jest realizowane? 

Jest to spowodowane najprawdopodobniej tym, że nie został poprawnie lub w ogóle wypełniony wniosek o przyznanie rat. W takiej sytuacji musisz ponownie złożyć zamówienie.

2. Dlaczego realizacja zamówienia trwa dłużej w porównaniu z zamówieniami opłacanymi gotówką? 

Jest to związane z obecnością bankowych procedur, na które jako sklep nie mamy wpływu i nie możemy ich przyspieszyć. Czas realizacji tego typu zamówień jest średnio dłuższy o 2-3 dni robocze.

3. Dlaczego nic się jeszcze nie dzieje z moim zamówieniem pomimo jego poprawnego złożenia? 

Pierwszym etapem działań jest potwierdzenie dostępności towaru przez nasz sklep, dopiero wtedy obsługa Santander Consumer Bank S.A. będzie mogła się kontaktować z klientem. Potwierdzenie dostępności towaru może się wydłużyć z 1 do 3 dni, jeżeli zamówienie złożono tuż przed weekendem. Nasza obsługa dokłada wszelkich starań ażeby zamówienia realizować kompletnie, dlatego też dostępność potwierdzana jest w Santander Consumer Bank S.A. dopiero wtedy, gdy produkty fizycznie zostaną odłożone.

4. Czy istnieje możliwość dokonywania zmian w zamówieniu ratalnym po jego złożeniu ? 

Prosimy pamiętać, że pomimo tego iż zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane każda w nim zmiana oznacza konieczność złożenia nowego wniosku ratalnego. Niestety, jakiekolwiek modyfikacje nie mogą zostać zaakceptowane przez obsługę Santander Consumer Bank S.A. Kwoty podane we wniosku muszą być zgodne z wartością zamówienia. W związku z tym, prosimy o rozwagę przed przystąpieniem do składania zamówienia i wniosku ratalnego. 

http://onezero.pl/sprzedaz-ratalna
PLIKI DO POBRANIA: